loading...
رایة العباس
مدیران سایت بازدید : 384 شنبه 21 دی 1392 نظرات (0)

سعید حدادیان مداح در واکنش به حادثه تیراندازی یک مداح به نام محمود کریمی در یکی از اتوبان های تهران متنی را به شرح زیر در خبرگزاری فارس منتشر کرد.


«بسم‌الله الرحمن الرحیم»

إِنَّ الَّذِینَ یُحِبُّونَ أَن تَشِیعَ الْفَاحِشَةُ فِی الَّذِینَ آمَنُوا لَهُمْ عَذَابٌ أَلِیمٌ فِی الدُّنْیَا وَالْآخِرَةِ وَاللَّهُ یَعْلَمُ وَأَنتُمْ لَا تَعْلَمُونَ- همانا کسانی که دوست می دارند کارهای بسیار قبیح در میان آنان که ایمان آورده اند شایع شود، در دنیا و آخرت عذابی دردناک خواهند داشت، و خدا می داند و شما نمی دانید. (سوره مبارکه نور آیه 19)

حاج محمود کریمی که کرامت انسانی و مراتب نورانی‌اش بر اهل دل روشن است، نیاز به حمایت دوستانی چون بنده ندارد اما مگر دل شکسته می‌گذارد.

دوراندیشان و مهرکیشان نیک می‌دانند که جوانمردی او که میراث پدر شهید و برادر شهید اوست، خدشه‌پذیر نیست.

به خاک پای مادرش سوگند که از برنامه شب یلدای شبکه 3 معلوم بود چه آتش کینه‌ای از سینه شبکه‌های ضد انقلاب گُر خواهد گرفت؛ اینکه در برنامه‌ای بسیار موفق به دست‌بوسی مادر زانو می‌زند و هوشمندانه و زیرکانه نوامیس انقلاب را ارج می‌نهد، نقطه اوجی است که شرافت و فضیلت نوکری اباعبدالله الحسین (ع) را به رخ می‌کشد و دشمنان انقلاب را از غیض می‌کشد.

به یقین تضعیف دستگاه سیدالشهدا (ع) و تضییع زحمات خدمتگزاران این آستان گناهی نیست که خداوند تاوانش را به فردا موکول کند.

دشمنان و بدخواهان ،قرآن بخوانند تا بدانند نام موسی‌بن عمران(ع)با مشاجره‌ای که در سوره قصص (1) به آن اشاره شده است، از قرآن و از زمره انبیا حذف نشد.

شک نیست که برخی از مسئله پیش آمده برای انتقام‌ گرفتن از دستگاه سیدالشهدا (ع) و دستاوردهای آن سوءاستفاده می‌کنند؛ هیچ فکر کرده‌اید که اگر خدای ناکرده در این مشاجره بلایی سر حاج محمود آمده بود، امروز حال و هوای ایران اسلامی چگونه بود؟

خردمندان می‌دانند که حاج محمود کریمی در سن 45 سالگی نه سر تیراندازی دارد نه سودای اسلحه‌بازی؛ عجیب نیست که رسانه‌های اسرائیلی از تخت تفرعن خویش بانگ «وَفَعَلْتَ فَعْلَتَکَ الَّتِی فَعَلْتَ» (2) سر می‌دهند که در عصای کریمی‌ها اژدهایی می‌بینند که ریسمان‌های سیاه و سفید سحر جادوهای شیطانی‌شان را می‌بلعد.

انشاءالله این محکمه عادلانه و خردمندانه پایان می‌پذیرد اما محمود کریمی را پایانی نیست که این قطره در اقیانوس بی‌پایان ابوالفضل (ع) سیر می‌کند؛ باشید و الطاف حضرتش را نظاره کنید.

1. سوره مبارکه قصص- آیات 9 و 10

2. سوره مبارکه شعرا - آیه 19

منبع:http://www.asriran.com

 

برچسب ها توضیحات حاج سعید حدادیان در باره ی اتفاقات اخیر (تیر اندازی حاج محمود کریمی) , توضیحات حاج محمدرضا طاهری در باره ی حاج محمود کریمی X توضیحات حاج منصور ارضی در باره ی حاج محمود کریمی X توضیحات حاج منصور ارضی و حاج محمدرضا طاهری و حاج سعید حدادیان در باره اتفاقات اخیر (تیر اندازی حاج محمود کریمی) X منبع:http://www.asriran.com X حدادیان تیراندازی محمود کریمی را با عصای موسی مقایسه کرد X سعید حدادیان مداح در واکنش به حادثه تیراندازی یک مداح به نام محمود کریمی در یکی از اتوبان های تهران متنی را به شرح زیر در خبرگزاری فارس منتشر کرد. , X سخنان حاج منصور ارضی در باره ی اتفاقات اخیر (تیر اندازی مداح اهل بیت) X منبع:http://aghigh.ir/ X دشمن می داند کدام نوکر موثرتر است، سراغ او می رود/ نکته های حاج منصور درباره اتفاقات اخیر دشمنان بهتر از ما می دانند که کدام هیئت و یا کدام نوکر موثرتر است و اگر بتوانند می روند آن نوکر امام حسین را اذیت می کنند که او را بهم بریزند، اصلا ما نمیدانیم چه خبر است... X تیر اندازی حاج محمود کریمی X ماجرای تیر اندازی مداح معروف X تیر اندازی حاج محمود کریمی در بزرگراه X تکذیبیه ی حاج منصور ارضی در باره ی تیراندازی حاج محمود کریمی X در این مراسم حاج منصور ضمن خواندن دعا به نکاتی هم اشاره کرد که گزیده آن را می خوانید؛ X رایة العباس X حاج محمود کریمی X دانلود مداحی X rayeatolabbas.ir X مداحان کربلایی حمیدرضا محرابی سید علیرضا محمودی X هیأت نوجوانان رایة العباس البرز , توضیحات حاج منصور ارضی و حاج محمدرضا طاهری در باره ی اتفاقات اخیر (تیر اندازی حاج محمود کریمی) X حاج محمد رضا طاهری از همه ارادتمندان اهل بیت‌خواست تا درباره ماجرای حاج محمود کریمی زود قضاوت نکنند و فریب توطئه‌ای که از سوی دشمنان طراحی شده را نخورند . وی در این باره گفت:....... برای خاندن به ادامه ی مطلب مراجعه نمایید X می خواهند اذهان مردم را از در خانه امام حسین دور کنند/ از قول من مطلبی دروغ منتشر کردند حاج محمود در شب حادثه همراه خانواده بوده و از دماوند می‌آمدند که این اتفاق می‌افتد. سه خودرو به ایشان حمله کردند و تا مرز خطر مرگ هم وی را بردند. X رایة العباس X رایه العباس X رایت العباس X مداحان کربلایی حمیدرضا محرابی X سید علیرضا محمودی X تیر اندازی حاج محمود کریمی X ماجرای تیر اندازی مداح معروف حاج محمود کریمی از زبان حاج محمدرضا طاهری X حاج محمد رضا طاهری درباره ی اتفاقات اخیر حاج محمود کریمی و تیر اندازی در بزرگراه X منبع:http://aghigh.ir/ X دانلود مداحی،تنظیمات قالب،حاج محمود کریمی،رایة العباس،رایه العباس ,
مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    نظر شما در مورد سایت رایة العباس چیست؟
    تبلیغات

    _

    آمار سایت
  • کل مطالب : 52
  • کل نظرات : 35
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 59
  • آی پی امروز : 7
  • آی پی دیروز : 8
  • بازدید امروز : 73
  • باردید دیروز : 13
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 114
  • بازدید ماه : 830
  • بازدید سال : 1,963
  • بازدید کلی : 210,274
  • کدهای اختصاصی
    روزشمار فاطمیه