loading...
رایة العباس
مدیران سایت بازدید : 10622 جمعه 12 مهر 1392 نظرات (1)

http://up.madahi-dl.ir/up/rayeatolabbas/newwwwws/1zcn2xd.jpg

 

گلچین سینه زنی سال 1384

  نام فایل تعداد دریافت بازدید پخش دریافت متن
كربلا دارالنعيم زينب است      
ديوونه كجا داره جز در ميخونه عشق      
هميشه در دلم بود فكر شما      
پرچم سرخ گنبدت دل من خون مي كنه      
چه شود به چهره زرد من نظري براي خدا كني      
شبي گفتم با ساقي اي يارم دلدارم      
مانده ام تنها يا حسين دلبر من      
چو در دل دارم تمناي كربلا حسين اي خداي من      
عشقبازان سر كوي حسين      
گرد حرم دويده ام صفا و مروه ديدم ام      
نوش من نيش مكن دورم از خويش مكن      
كفر زلف تو دل و دين برده از دستم      
يه عمريه تو هيئتا سينه زن و گريه كنم      
سالها چيزي به نام زندگاني داشتم      
تن دادم او را جان شدم      

منبع : سایت ذاکرین،راسخون

 

گلچین سینه زنی سال 1383
پنج شنبه 12 اسفند 1389  12:13 PM

 
 
  نام فایل تعداد دریافت بازدید پخش دریافت متن
از خانه برون آمد باز آن صنم طناز      
من اسير زلف يارم من اسير زلف يار      
محرم رازم حسين كعبه زينب حسين      
از خيمه گه بيرون بيا با چشم تر ليلا      
بين تموم شاهان شاهم فقط حسينه      
شهزاده خير النساء رقيه بنت الحسين      
سيدي العشاق يعني حسين      
بين الحرمين بين الحرمين      
چرا مادر علي اصغر گلوي خون فشان داري      
اين علي را با خدايش نسبتي است      
دوستش دارم چيكار كنم چيكار با عشق يار كنم      
آدما ما رو ببينيد هي نگيد چرا چنينيد      
اشك بر پرواز دل پر مي دهد      
واي حسين واي حسين      
شدم رسوا كه مي بينم توام ديوانه مي خواهي      
تيغ بكش مرا بكش فراق را تمام كش      
صنما شيداي توام در عشق تو رسواي توام      
من از كودكي عاشقت بوده ام      
فرشته بهشتم      
يه رفيق دارم كه نامش حسينه      

منبع : ذاکرین،راسخون

 

گلچین روضه و شعرخوانی سال 1382
پنج شنبه 12 اسفند 1389  12:21 PM

 
 
 نام فایل تعداد دریافت بازدید پخش دریافت متن
ماه ليلا از طريق بوسه هام      
باد از سر تو وزيدن دارد      
ساقيا امشب قدح مي ده کز عشقت بي قرارم      
روايت است که ابن عم رسول خيرانام      
الا اي تيره گيهاي شب      

منبع : ذاکرین دات آی آر،راسخون

 

گلچین مولودی سال 1382
پنج شنبه 12 اسفند 1389  12:23 PM

 
 
  نام فایل تعداد دریافت بازدید پخش دریافت متن
به سر زلفت شدم بی خانمان میخانه      
ساقیا در باز کن درد خماری می کشم      
تا میکده از عشق علی      
ام البنین ام البنین      
امشب از عشق علی به سیم آخر می زنم      
گر سرم جدا سازی پیکرم را بسوزانی      
محو جمال او شدم فارق از آرزو شدم      
تو دل و دلبر دلدار مایی      

منبع : ذاکرین،راسخون

 

گلچین سینه زنی سال 1382
پنج شنبه 12 اسفند 1389  12:25 PM

 
 
  نام فایل تعداد دریافت بازدید پخش دریافت متن
عشق تو در ضميرم به زلف تو اسيرم      
اگه ديوونه نديده اي به ما ميگن ديوونه      
در كمند عشق زينب منزلم      
يه عمر به عشق تو بي قرار و اسيرم      
ايها الناس ايها الناس شده ام مجنون عباس      
لا اله الا الله محمد رسول الله      
هستم من از عشقت ز هر ديوانه اي ديوانه تر      
اي نسيم سحر آرامگه يار كجاست      
اين حسين كيست خدايا كه خدايي مي كند      
واويلا آه و واويلا زمين كربلا      
من حسينم مرتضي را نور عينم      
مست بيرون از مدارم مست بيرون از مدار      
ان الحسين مصباح الهدي و سفينه النجاه      
ابو العلم و ابو الحلم به ملك دل امير است      
گوش بكنيد داره مياد يه صدايي از مدينه      
يا ابوفاضل يا ابوفاضل      
از چه من ديوانه ديوانه ترم امشب      
به گيسوي دو تايت تا نداري      
همه رفتن اي خدا من نرفتم كربلا      
بيا بيا اي كه خماري عشقي      
يا حيدر يا علي يا حيدر      
مكن اي صبح طلوع      
آقاي مهربونم بي نام و بي نشونم      
عشق رضا سرنوشت من      
شور و حال عاشقان بازيچه يا افسانه نيست      
قصه ليلا مخوان و از غصه مجنون مگو      
انت في قلبي حسين      
اي که به يک نگاه خود سلسله بسته اي به دل      
در دنيا زدم دنيا علي بود      

منبع : ذاکرین،راسخون

 

   

شهادت امام صادق (ع) 1381
پنج شنبه 12 اسفند 1389  12:28 PM

 
 
  نام فایل تعداد دریافت بازدید پخش دریافت متن
در بت پرستی قبله ام چون آن بت روحانیست ( مناجات )      
بر گدایان چون فتد فر همای اهل بیت ( روضه )      
از سر دربانی فردوس رضوان بگذرد ( شعرخوانی )      
چه شود بینم روی تو را آن قامت دلجوی تو را ( مناجات )      
بچه بودم دیدم یه عکسی رو دیدم خیلی دلبراست ( شور )      
نقش دل ما نام دلارای رقیه است ( شعرخوانی )      

 

 

منبع : ذاکرین،راسخون

 

 

 

 

گلچین روضه و شعرخوانی سال 1381
پنج شنبه 12 اسفند 1389  12:30 PM

 
 
  نام فایل تعداد دریافت بازدید پخش دریافت متن
اي که نام دلشايت را شعارم کرده اي      
امشب الهي دلم در حرم زينب است      
هر کسي خواهد ببيند فاطمه      
اگر ساقي حسين است      
هر چه بادآباد امشب من به مي لب ميزنم      
اي که عمريست به خاک در تو جاي دلم      
بيت الاحزان مرا امشب صفا دادي پدر      
روضه حضرت رقيه (س)      
گاه گاهي به نگاهي دل مارا درياب      
تو صيد خونين دهني تپيده در خون بدني      
گفتم چرا کلام تو شيرين و دلرباست      
مهديا اي حجت کبراي حق      
گر چه بدم نوازشم کني      
بر گدايان چون فتد فرهماي اهلبيت      
بهر تو مردن ز هستي خوش تر است      

منبع : سایت ذاکرین،راسخون

 

 

گلچین مولودی سال 1381
پنج شنبه 12 اسفند 1389  12:31 PM

 
 
  نام فایل تعداد دریافت بازدید پخش دریافت متن
اگه با اون چشم سیاهت یک نظری بر من فکنی      
دیوونه مهدی شدم دلبری دیگر ندارم      
قامت دامادی مولا تماشا دارد امشب      
دل خرابم ز خماری ره میخانه کجاست      
اگه دیوونه ندیدی به ما میگن دیوونه      
دنبال تو گشتم گل نرگس همه جا را      
ما بی سر و پایان سر کوی تو هستیم      
همه جا رسم برینه نوکر ارباب ببینه      
به می نشسته دلم خراب و مست دلم      
هیچ بازی چو عشق بازی نیست      
امشب از باغ خدا یک گل خوشبو اومده      
گم شده ام در شکن زلف تو در توی حسین      
دیوونه مهدی شدم دلبر دیگر ندارم      

منبع : ذاکرین،راسخون

 

 

گلچین سینه زنی سال 1381
پنج شنبه 12 اسفند 1389  12:32 PM

 
 
  نام فایل تعداد دریافت بازدید پخش دریافت متن
مست مست مست عشق      
ابرو چو بر هم مي كشد يكباره طوفان مي شود      
هر كي ياري داره دل ما حسين دوست داره      
قيامت بي حسين غوغا ندارد      
بيا بيا اي چاووش بخوان به آهنگ غم      
شد محرم تا در غم جانان غمخانه شوي      
دل كجا دارد به جز ميخانه عشق حسين      
اي حسين اي سينه چاك تير عشق      
من عباسم اشجع ناسم      
منم مجنون و ليلايم حسينه      
ضامن آهو ضامن آهو مدد      
عباسم و نام آورم شير دلير حيدرم      
مرتضي از نجف آمد تو هم از خيمه بيا      
اسد الله الغالب علي بن ابي طالب      
علي ولي ولي علي      
حيدر حيدر يا علي علي مدد      
سر حلقه ديوانگان مولا اميرالمومنين      
بنال اي دل عاشق كه اربعين عليست      
يك قبله دارند عارفان آن هم علي مرتضاست      
علي غيب و شهود است علي شمع وجود است      
دل هر كي يه ياري داره دل ما با حسينه      
يا ابا عبدالله الحسين      
حسين اي جان شيرينم حسين اي يار ديرينم      
يا اباعبدالله اي خوب من محبوب من      
واي واي واي غريب مادر حسين      
بي همگان به سر شود بي تو به سر نمي شود      
ارباب من حسين حسين      
به ما ميگن ديوونه امان از اين زمونه      
بگذار آدميان طعنه زنندم گويند      
بچه بودم يه عكسي ديدم كه خيلي دلبراست      
كربلا خاك عزاي زينبه كربلا شرح بلاي زينبه      
پاشيم بريم به كوفه فقط به عشق زينب      

منبع : ذاکرین،راسخون

 

 

شب اول محرم 1380
پنج شنبه 12 اسفند 1389  12:34 PM

 
 
  نام فایل تعداد دریافت بازدید پخش دریافت متن
ما گدایان خیل سلطانیم ( مناجات )      
به یوم الترویه محمل ببستند ( روضه )      
از جوانی به پیری رسیدم عاقبت کربلا را ندیدم ( زمزمه )      
زینب بنت الحیدر ( زمینه )      
تو فهیم و غافلم من تو کریم و سائلم من ( شعر خوانی )      
اشهد ان لا اله الا الله ( شور )      

منبع : سایت ذاکرین،راسخون

 

 

گلچین روضه و شعرخوانی سال 1380
پنج شنبه 12 اسفند 1389  12:35 PM

 
 
  نام فایل تعداد دریافت بازدید پخش دریافت متن
متن اوراق محبت ديدنيست      
من کيستم تا هر زمان پيش نظرم بينم تورا      
من که به کل آسمان ستاره اي نداشتم      
شنيدم گلعزار ما غمگسار ما      
اي کاش از مقربين حريم تو ميشدم      
منم که مدرسه عشق کرده ام تاسيس      
گفتم چرا کلام تو شيرين و دلرباست      
روايت است که چون از وطن نمود سفر      
قلب زهرا و پيمبر شاد باد      
چه کرده اي که جهان در تب تو ميسوزد      
تيغ اندر دست او بازيچه است      
روضه حضرت اباالفضل (س)      

منبع : سایت ذاکرین،راسخون

 

 

گلچین سینه زنی سال 1380
پنج شنبه 12 اسفند 1389  12:36 PM

 
 
 نام فایل تعداد دریافت بازدید پخش دریافت متن
زينب بنت الحيدر زينب بنت الحيدر      
حيدر مدد حيدر مدد      
ديوونه كجا داره جز در خونه حسين      
يا علي يا علي حيدر حيدر حيدر      
اي دل بگير دامن سلطان اولياء      
ساكنان نه فلك حيران ز كار زينب است      
محبت در رگ و در پوست داريم      

منبع : سایت ذاکرین،راسخون

 

 

شهادت امام صادق (ع) 1379
پنج شنبه 12 اسفند 1389  12:37 PM

 
 
  نام فایل تعداد دریافت بازدید پخش دریافت متن
به بازار محبت چون رسیدم ( مناجات )      
تا تو هستی پیشوای مذهبم ( روضه )      
بگذار آدمیان طعنه زنندم گویند ( زمینه )      

منبع : ذاکرین،راسخون

 

 

 

برچسب ها سید جواد ذاکر , مداحی های سید جواد ذاکر , گلچین کامل مداحی های سید جواد ذاکر , ذاکر , سید ذاکر , مجموعه کامل مداحی های مرحوم سید جواد ذاکر از سال 79 تا 84 مجموعه کامل مداحی های مرحوم سید جواد ذاکر از سال 79 تا 84 پنج شنبه 12 اسفند 1389 12:10 PM گلچین سینه زنی سال 1384 نام فایل تعداد دریافت بازدید پخش دریافت متن كربلا دارالنعيم زينب است ديوونه كجا داره جز در ميخونه عشق هميشه در دلم بود فكر شما پرچم سرخ گنبدت دل من خون مي كنه چه شود به چهره زرد من نظري براي خدا كني شبي گفتم با ساقي اي يارم دلدارم مانده ام تنها يا حسين دلبر من چو در دل دارم تمناي كربلا حسين اي خداي من عشقبازان سر كوي حسين گرد حرم دويده ام صفا و مروه ديدم ام نوش من نيش مكن دورم از خويش مكن كفر زلف تو دل و دين برده از دستم يه عمريه تو هيئتا سينه زن و گريه كنم سالها چيزي به نام زندگاني داشتم تن دادم او را جان شدم منبع : سایت ذاکرین بگو: ای بندگان من که بر خود اسراف و ستم کرده ‏اید! از رحمت خداوند نومید نشوید که خدا همه گناهان را می‏آمرزد. ((سوره زمر آیه 53)) YAEMAMHASAN2 YAEMAMHASAN2 کاربر طلایی1 تاریخ عضویت : اسفند 1389 تعداد پست ها : 10815 محل سکونت : تهران گلچین سینه زنی سال 1383 پنج شنبه 12 اسفند 1389 12:13 PM نام فایل تعداد دریافت بازدید پخش دریافت متن از خانه برون آمد باز آن صنم طناز من اسير زلف يارم من اسير زلف يار محرم رازم حسين كعبه زينب حسين از خيمه گه بيرون بيا با چشم تر ليلا بين تموم شاهان شاهم فقط حسينه شهزاده خير النساء رقيه بنت الحسين سيدي العشاق يعني حسين بين الحرمين بين الحرمين چرا مادر علي اصغر گلوي خون فشان داري اين علي را با خدايش نسبتي است دوستش دارم چيكار كنم چيكار با عشق يار كنم آدما ما رو ببينيد هي نگيد چرا چنينيد اشك بر پرواز دل پر مي دهد واي حسين واي حسين شدم رسوا كه مي بينم توام ديوانه مي خواهي تيغ بكش مرا بكش فراق را تمام كش صنما شيداي توام در عشق تو رسواي توام من از كودكي عاشقت بوده ام فرشته بهشتم يه رفيق دارم كه نامش حسينه منبع : ذاکرین بگو: ای بندگان من که بر خود اسراف و ستم کرده ‏اید! از رحمت خداوند نومید نشوید که خدا همه گناهان را می‏آمرزد. ((سوره زمر آیه 53)) YAEMAMHASAN2 YAEMAMHASAN2 کاربر طلایی1 تاریخ عضویت : اسفند 1389 تعداد پست ها : 10815 محل سکونت : تهران گلچین روضه و شعرخوانی سال 1382 پنج شنبه 12 اسفند 1389 12:21 PM نام فایل تعداد دریافت بازدید پخش دریا ,
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط امیر در تاریخ 1394/01/24 و 12:34 دقیقه ارسال شده است

آسید جواد ذاکر بی همتا بود خداوند بیامرزدش


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    نظر شما در مورد سایت رایة العباس چیست؟
    تبلیغات

    _

    آمار سایت
  • کل مطالب : 52
  • کل نظرات : 35
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 59
  • آی پی امروز : 54
  • آی پی دیروز : 13
  • بازدید امروز : 58
  • باردید دیروز : 14
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 3
  • بازدید هفته : 132
  • بازدید ماه : 117
  • بازدید سال : 1,250
  • بازدید کلی : 209,561
  • کدهای اختصاصی
    روزشمار فاطمیه