loading...
رایة العباس
مدیران سایت بازدید : 119 شنبه 21 دی 1392 نظرات (0)

توضیحات حاج منصور ارضی و حاج محمدرضا طاهری در باره ی اتفاقات اخیر (تیر اندازی حاج محمود کریمی)

 

 

مراسم معنوی دعای کمیل در سحرگاه جمعه در حرم سید الکریم برگزار شد
دشمنان بهتر از ما می دانند که کدام هیئت و یا کدام نوکر موثرتر است و اگر بتوانند می روند آن نوکر امام حسین را اذیت می کنند که او را بهم بریزند، اصلا ما نمیدانیم چه خبر است...

عقیق: مراسم معنوی دعای کمیل این هفته نیز مانند گذشته سحرگاه جمعه در حرم سید الکریم با نوای حاج منصور ارضی برگزار شد.

در این مراسم حاج منصور ضمن خواندن دعا به نکاتی هم اشاره کرد که گزیده آن را می خوانید؛


*صفات عجیبی را در مورد حضرت عسکری بیان کرده اند. چه در زیارات و سلام ها، چه در مقام امامتشان، بهترین اینها همان است که خودشان فرمودند السلام علیک یا امام الفائزین، السلام علیک یا رکن المومنین.

*اگر کسی بخواهد بداند که مومن است یا نه، باید ببیند ایمان او به کجا ختم می شود، در اعمال آنچه خواسته نفس اوست انجام می دهد؟ یکی از مشکلات پیچیده جامعه ما سر این است که می گوییم ایمان داریم ولی عمل نمی کنیم.

*خودمان باید ایمان داشته باشیم، اینکه در شناسنامه ما بنویسند مسلمان یک موضوع است ولی اینکه دین در ما باشد یک موضوع دیگری است، اگر امام عسکری در وجودت باشد باید دنیال این باشیم ببینیم حضرت چه گفته است.

*دسته دسته وارد دین می شوند ولی ذره ذره هم در وجودشان دین موجود نیست، چه کسانی رکن ایمانشان امام حسن عسکری است، ما چقدر امام حسن عسکری را شناختیم و برای او عزاداری می کنیم؟

*ما باید خودمان را بررسی کنیم، این چه ایمانی است که ما داریم؟

*امام جواد و امام هادی چهل سال داشتند که شهید شدند ولی امام حسن عسکری را در 28 سالگی زهر دادند تا مگربتوانند از تولد امام دوازدهم جلوگیری کنند، ایشان را در سخت ترین شرایط زندانی کردند حتی زن هایی که رفت وآمد داشتند همگی جاسوس بودند.

*حداقل از دور امامت را بشناس نمیخواهد نزدیک بروی، چقدر حضرت سختی کشید، دشمن روایت دوازده امام را می دانست، اما ما همیشه دشمن را احمق فرض کردیم، الان دشمنان بهتر از ما می دانند که کدام هیئت و یا کدام نوکر موثرتر است و اگر بتوانند می روند اذیت می کنند آن نوکر امام حسین را که او را بهم بریزند، اصلا ما نمیدانیم چه خبر است، حالا این نوکر امام حسین باید بیاید و ثابت کند که به خدا می خواستند اذیت کنند، ببینید رادیو اسرائیل چه می گوید در مورد نوکر امام حسین؟ همین کسانی که پای منبر من نشسته اند و سینه زدند، می نشینند و تحلیل می کنند که باید این کار را می کرد! نباید این کار را میکرد، تمام اجر محرم صفر  خود را دادی رفت با این حرف هایی که پشت سر طرف گفتی.

*دشمن کار می کند تا بفهمد چه عناصری موثر بودند برای پیروزی انقلاب تا آنها را ترور شخصیت کند، هر چیزی ما داریم از محرم وصفر است.

*زهر را توسط ندیمه ها و عناصر نفوذی که داشتند به حضرت دادند، روضه اصلی این است که امام عسکری را نشناخته از این دنیا می رویم.

*دشمن می داند که ضربه ای که خورده است از این هیئت هاست، این سینه زنی ها روشنگری است، این است که از چای ریز هیئت تا مداح هیئت همه را می زند، برخی هم بی توجه اند چند تا غیبت کردی؟ هر غیبتی هم برابر هقتاد زناست. بعد می آییم اینجا می گوییم الهی العفو هیچ اشکی نداریم و خسته می شویم بلند می شویم می رویم خانه.

*قبل از انقلاب دعای کمیل در صحن مصلی که مقبره بود برگزار می شد، یک شب یک آقایی داد می زد در دعا امام زمان بیا... دیوانه ای بلند شد رفت به او گفت: امام زمان بیاید که او را دست بسته تحویل ساواک بدهی؟ آن زمان اوج بگیر بگیر بود، الان امام زمان برای چه بیاید؟ تو یک گره ای داری که اگر آن را حل بکند دیگر نمی آیی بگویی یاابن الحسن بیا، پس بگذارید این گره باشد تا آبرو ریزی نشود.

 

 

 

حرفهای مهم حاج محمد رضا طاهری درباره اتفاقات اخیر

حاج محمود در شب حادثه همراه خانواده بوده و از دماوند می‌آمدند که این اتفاق می‌افتد. سه خودرو به ایشان حمله کردند و تا مرز خطر مرگ هم وی را بردند.

حاج محمد رضا طاهری از همه ارادتمندان اهل بیت‌خواست تا درباره ماجرای حاج محمود کریمی زود قضاوت نکنند و فریب توطئه‌ای که از سوی دشمنان طراحی شده را نخورند.

وی در این باره گفت: همان‌طور که قبلا هم اعلام کردم، درباره ماجرایی که برای حاج محمود کریمی رخ داده، در وقت خود توضیحات مفصلی خواهم داد. اکنون دادگاه مسیر خود را دنبال می‌کند، به نتایجی هم رسیده است و ان‌شاءالله به زودی نتایج اعلام خواهد شد. حاج محمود در شب حادثه همراه خانواده بوده و از دماوند می‌آمدند که این اتفاق می‌افتد. سه  خودرو به ایشان حمله کردند و تا مرز خطر مرگ هم وی را بردند.

این مداح اهل‌بیت به همه هیئتی‌ها توصیه کرد که مراقب باشند تا حرف دشمنان را تکرار نکنند: آنهایی که پای روضه‌های حاج محمود حتی یک قطره اشک هم ریخته‌اند، نامردی است اگر امروز حرف دشمنان را تکرار کنند. دشمنان یک روز سراغ حاج منصور رفتند، یک روز حاج سعید، امروز حاج محمود را هدف گرفته‌اند و ممکن است هدف بعدی هم ما باشیم. باید بدانیم که آنها می‌خواهند مردم را از در خانه امام حسین دور کنند، نه از محمود کریمی.

وی در باره حضور محمود کریمی در رسانه ملی گفت: شب یلدا ما در چادرهای سرد مسیر کربلا بودیم و برنامه ایشان را ندیدیم، اما بعدها شنیدیم که صحیت‌های ایشان مانند تیری بوده در قلب دشمنان. ان‌شاءالله دادگاه به زودی نتیجه را اعلام می‌کنید، ولی باید مراقب باشیم که با پیش داوری آتش جهنم را برای خودمان نخریم.

ایشان با اشاره به فعالیت گسترده رسانه‌های ضد انقلاب در این باره گفت: امام خمینی(ره) فرمودند که ببینید رسانه‌های دشمن چه می‌گویند تا بدانید راه درست چیست. امروز همه رسانه‌های ضد انقلاب بسیج شده‌اند علیه این نوکر با اخلاص امام حسین. در ادامه همین توطئه از قول بنده در سایت‌ها نوشتند که من هم سلاح دارم و ... به حضرت عباس من اگر حرفی زده باشم. البته تکذیبیه هم دادیم و در سایت‌ها منتشر شد، شما ببینید چقدر پیچیده است این توطئه.

حاج محمد طاهری در پایان گفت: دشمنان کور خوانده‌اند. باید بدانند که این مردم روز به روز در دستگاه امام حسین پایدارتر می‌شوند. دقت کنید که دشمنان فقط سراغ مداحانی می‌روند که سینه‌سپر این نظام و رهبر و انقلاب هستند، سراغ کسانی که فقط مجلس می‌گیرند و کاری به انقلاب ندارند نمی‌روند. این‌ها نشان می‌دهد که دشمنان زخم‌خورده مداحان ولایی هستند.

 

منبع:http://aghigh.ir/

 

 

سعید حدادیان مداح در واکنش به حادثه تیراندازی یک مداح به نام محمود کریمی در یکی از اتوبان های تهران متنی را به شرح زیر در خبرگزاری فارس منتشر کرد.


«بسم‌الله الرحمن الرحیم»

إِنَّ الَّذِینَ یُحِبُّونَ أَن تَشِیعَ الْفَاحِشَةُ فِی الَّذِینَ آمَنُوا لَهُمْ عَذَابٌ أَلِیمٌ فِی الدُّنْیَا وَالْآخِرَةِ وَاللَّهُ یَعْلَمُ وَأَنتُمْ لَا تَعْلَمُونَ- همانا کسانی که دوست می دارند کارهای بسیار قبیح در میان آنان که ایمان آورده اند شایع شود، در دنیا و آخرت عذابی دردناک خواهند داشت، و خدا می داند و شما نمی دانید. (سوره مبارکه نور آیه 19)

حاج محمود کریمی که کرامت انسانی و مراتب نورانی‌اش بر اهل دل روشن است، نیاز به حمایت دوستانی چون بنده ندارد اما مگر دل شکسته می‌گذارد.

دوراندیشان و مهرکیشان نیک می‌دانند که جوانمردی او که میراث پدر شهید و برادر شهید اوست، خدشه‌پذیر نیست.

به خاک پای مادرش سوگند که از برنامه شب یلدای شبکه 3 معلوم بود چه آتش کینه‌ای از سینه شبکه‌های ضد انقلاب گُر خواهد گرفت؛ اینکه در برنامه‌ای بسیار موفق به دست‌بوسی مادر زانو می‌زند و هوشمندانه و زیرکانه نوامیس انقلاب را ارج می‌نهد، نقطه اوجی است که شرافت و فضیلت نوکری اباعبدالله الحسین (ع) را به رخ می‌کشد و دشمنان انقلاب را از غیض می‌کشد.

به یقین تضعیف دستگاه سیدالشهدا (ع) و تضییع زحمات خدمتگزاران این آستان گناهی نیست که خداوند تاوانش را به فردا موکول کند.

دشمنان و بدخواهان ،قرآن بخوانند تا بدانند نام موسی‌بن عمران(ع)با مشاجره‌ای که در سوره قصص (1) به آن اشاره شده است، از قرآن و از زمره انبیا حذف نشد.

شک نیست که برخی از مسئله پیش آمده برای انتقام‌ گرفتن از دستگاه سیدالشهدا (ع) و دستاوردهای آن سوءاستفاده می‌کنند؛ هیچ فکر کرده‌اید که اگر خدای ناکرده در این مشاجره بلایی سر حاج محمود آمده بود، امروز حال و هوای ایران اسلامی چگونه بود؟

خردمندان می‌دانند که حاج محمود کریمی در سن 45 سالگی نه سر تیراندازی دارد نه سودای اسلحه‌بازی؛ عجیب نیست که رسانه‌های اسرائیلی از تخت تفرعن خویش بانگ «وَفَعَلْتَ فَعْلَتَکَ الَّتِی فَعَلْتَ» (2) سر می‌دهند که در عصای کریمی‌ها اژدهایی می‌بینند که ریسمان‌های سیاه و سفید سحر جادوهای شیطانی‌شان را می‌بلعد.

انشاءالله این محکمه عادلانه و خردمندانه پایان می‌پذیرد اما محمود کریمی را پایانی نیست که این قطره در اقیانوس بی‌پایان ابوالفضل (ع) سیر می‌کند؛ باشید و الطاف حضرتش را نظاره کنید.

1. سوره مبارکه قصص- آیات 9 و 10

2. سوره مبارکه شعرا - آیه 19

منبع:http://www.asriran.com

مدیران سایت بازدید : 258 شنبه 21 دی 1392 نظرات (0)

حرفهای مهم حاج محمد رضا طاهری درباره اتفاقات اخیر (تراندازی حاج محمود کریمی)

حاج محمد رضا طاهری از همه ارادتمندان اهل بیت‌خواست تا درباره ماجرای حاج محمود کریمی زود قضاوت نکنند و فریب توطئه‌ای که از سوی دشمنان طراحی شده را نخورند . وی در این باره گفت:....... برای خاندن به ادامه ی مطلب مراجعه نمایید


مدیران سایت بازدید : 1352 شنبه 18 خرداد 1392 نظرات (0)

عید غدیر خم۹۱

عید غدیر خم ۹۱

افتتاح مجتمع فرهنگی مذهبی ریحانة الحسین(س)

مداحان:استاد حاج منصور ارضی،حاج سعید حدادیان،حاج محمدرضا طاهری،حاج محمود کریمی

حاج امین مقدم ،حاج سید مجید بنی فاطمه

به همراه تصاویر مراسم


http://up.madahi-dl.ir/up/rayeatolabbas/123/45_222.jpg

برای دانلود به ادامه ی مطلب مراجعه نمایید

 

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    نظر شما در مورد سایت رایة العباس چیست؟
    تبلیغات

    _

    آمار سایت
  • کل مطالب : 52
  • کل نظرات : 35
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 59
  • آی پی امروز : 19
  • آی پی دیروز : 13
  • بازدید امروز : 21
  • باردید دیروز : 14
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 3
  • بازدید هفته : 95
  • بازدید ماه : 80
  • بازدید سال : 1,213
  • بازدید کلی : 209,524
  • کدهای اختصاصی
    روزشمار فاطمیه